Kızlar bebeğim 4 aylık emziriyorum dün ilk kez avokado yedim bugün bebeğimde ishal ardından yeşil renkli dışkı oluştu yeşil renkli dışkının kokusu avokado ile aynı kokuyor. Dün ben avokado yedikten sonra da boynumda ufak kızarıklıklar olmuştu bir kaç saat içinde geçtiği için takılmadim. Acaba alerji oldu da ben mi anlamadım ya da bebeğim neden böyle oldu başına gelen ya da bilgisi olan var mı ?