zeynomm9_1 Çocuğumun kimliğini bulamadım kayıp başvurusu yapılıyormuş yarın halledeceğim onu kalan süreç nasıl ilerliyor yaşayan varmı ,anne baba ikiside olması gerekir mi ben halledebilrmiyim