dilberhala1 Uras_2024 Hayır tabiki de iki ayrı vücut iki ayrı anatomi nasıl olsun böyle bir şey iki ayrı metabolizma 😂
girlmam Uras_2024 ben de öyle hissetmiştim yeni doğdugunda ne zaman emzirmek için alsam emzirme pozisyonunda acayip bir gaz sıkısması yasıyordum ama her emzirme de bende öyle düşünmüştüm o zamanlar ama bilinmez tabii doğruluğu nedir
butterflyy_ Valla çok dua esiyorum hasta olduğunda ağrısı olduğun da bana geçsin allahım ondan al diyorum 😅ama olmuyor
Uras_2024 girlmam Ya bazen gaz sıkısması oluyor bazen kulagım agrıyor normalde hıc boyle agrılar hissetmezdim acaba bag kurdıgumuz için bana mı geciyor agrısı diye dusundum bende ama gülmüşler bana 😂😀