Beren2323 Kızıma bot alcam da igorlar a baktım ama karar veremedim çok soğuk bi yerde yaşıyoruz önerisi olan var mı
Asyaveannesi04 Beren2323 geçen sene içi yünlü mangodan bot aldım büyük aldım bu sene giydirmek için bayada indirimden aldım ordan takip edebilirsiniz
Elflnykt Ben Ağrıda yaşarken oğluma timberland almıştım hem çok sıcak tutar kar su geçirmez hem de asla kaymaz. Biraz pahalı olabilir güncel fiyatlarını bilmiyorum.