Arkadaşlar merhaba
Bebeğim 7 ay 27 günlük. Ayaklarının üzerine basmıyor. Duyu eksikliğinden midir bilemedim, yere bastırmaya çalıştığımda ayaklarını yukarı çekiyor
Bassa da poposunu geriye atıyor ağırlık vermiyor
Doktorumuza 7. Ay kontrolünde söylediğimizde “basmıyor mu aa” diye şaşırmış bir tepki aldım, normal olduğunu zamanla basacağını düşünürken böyle tepki alınca biraz ürktüm ve canım sıkıldı duruma açıkçası
Kuma, çime bastırmaya çalışıyorum ayaklarını ama korkuyor ağlamaya başlıyor o yüzden çok etkili ve uzun süre yapamıyorum
Var mı aynı durumda olan? Neler yaptınız? Neler yapmalıyım, tavsiyelerinize çok ihtiyacım var