annesininkurabiyesi tiksinmiş artık, tekrar emmesi için ısrar etmeyin, ileride bıraktırmak daha da zor olur bu durumda. Bir süre meme diye ağlayacak özellikle sabah uyandığında ve gece uykusuna geçmeden önce. Meme vermek yerine ona sarılıp artık büyüdüğü için memenin tadının değiştiğini anlatın, teselli edin. Benim kızım 29 aylıktı bıraktırdığımda ve konuşarak bıraktık. İlk gündüz ve gece uykusunda hiç meme istememişti ama sabah uyandığında meme diye ağlamıştı dakikalarca, ben de sarılıp teselli etmiştim. Yaklaşık 1 hafta sabah ağlamaları sürdü, sonra bitti.
Bir de benden size bir tavsiye, insanların ağzıyla hareket etmeyin, özellikle bebeğinizle ilgili konularda. Anne kalbinizi dinleyin, o neyin doğru olduğunu ve ne şekilde doğru olacağını size söyler