Merhabalar. Bana yardımcı olabilir misiniz? Bebeğim 14 ay 8 günlük ve geceleri sık sık uyanıyor. Meme vermediğim zaman krizlere giriyor. Aç değil onu bir destek olarak görüyor galiba. İki gündür gece emzirmeyi bıraktırmaya çalışıyorum. Çok ağlıyor. Gözünü açmadan krize giriyor su teklif ediyorum bazen kabul etmiyor. Omzuma alıp pış pış yapmak istiyorum ama kendini atıyor istemiyor. Biraz krizini yatıştırıp omzumda pış pış yaparak uyutuyorum ama gerçekten çok zorlu geçiyor. Ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur musunuz. Teşekkürler