Merhabalar bir çıkmaza girdik.Ben öğretmenim kızımı devlet anaokuluna yazdırmıştım 4. Yaşında.Ama bu anaokulu yeni açıldığı için tam düzen oturmamıştı,o esnasa bir hafta eşim yurtdışına gitti,maalesef o esnada çocuğu tam alıştıramadığım için geçen sene gittiği kreşe yazdırdım.Ödemeyi yaptık,meğer benim çocuğum geçen seneki kreşini de öğretmenini de sevmiyormuş hatta öğretmenden korkuyor.Devlet anaokulu da bu esnada düzenini oturttu,hem bina olarak hem öğretmen olarak açık ara öne geçti.Şimdi kızım ağlayarak eski kreşine gitmek zorunda kaldı.Çünkü biliyorsunuz özel kreşler kırtasiye ücreti diye yüksek bir mebla alıyorlar kayıt sırasında ve bu bir dönemi kapsıyor.Kaydı aldırsak bile bu parayı geri alabiliyor muyuz bilmiyorum.Çocuğumun hergün ağlayarak gitmesi beni çok üzüyor,Eşimle de kavgamız bitmiyor tam çocuk alışacakken yurtdışına çıktı.Ben öğretmen olduğum için çocuğu alıştırmaya vakit bulamadım devlet anaokuluna.allah rızası için akıl fikir verin,günlerdir ağlıyorum