Benim bebişte öyleydi canım ben de geceleri sadece süt verip yatırmaya başladım. Kaka yapmamışsa altını değiştirmiyorum. Bunu yaptığımdan beri sütünü içip uyuyor toplasan 15 dk sürüyor. Bir de odanın ışığını da açmıyorum aradan gelen ışık ile beslenmesini yapıyorum, böylece uykusu da açılmıyor. Ek olarak ben şunu keşfettim; gündüz bebekler hep aynı saatlerde uyumaya meyilliler. Daha yeni yeni anladım diğer annelerin uyku düzeni bozulmasın diye uğraştıklarını.. Benim kız genelde aynı saatlerde olmak üzere 2 kısa 1 uzun uyku yapıyor, gece de neredeyse hep aynı saatlerde kalkıyor. O düzeni oluşturunca hayat bir tık daha kolay oluyor tavsiye ederim. Tabi ki arada düzeniö bozuluyor onu da uyumasını istediğim saatten önce banyo yaptırarak eski düzene döndürmeyi başarıyorum..