Bebeğim 1 yaşında oda gayet Serin ama uykuya geçerken emzirme sırasında su gibi kalıyor çok terliyor odanın serinliğinden ve üstünün inceliğinden eminim baş edemiyorum terlemesiyle hasta olucak diye korkuyorum neden terliyor olabilir bu şekilde bebeğim erkek bu arada