Deletedmom897 merhaba ben personel özlük sorumlusu olarak çalışıyorum 300 tl doğum parası için il-ilçe kaymakanlığında ya da bunun için il sağlık müdürlüklerinde belirlenmiş birimlere gidip -ya da eşiniz gidip bebeğin kimliği ile başvuru yapması gerekiyor (ben 300 tl için vereceğim yol parasına değmez deyip gitmedim ) 857 tl emzirme ödeneği var onun için herhangi birşey yapmanıza gerek yok e-devletinize girip bakmanız yeterli tanımlı banka hesabınıza bir hafta içinde yatar. Çalışan bir anne isenizde Doğum öncesi ve sonrası rapor bildirim paranız da raporunuz bildirildikçe yine e-devletten iş göremezlik raporu diye arattığımızda çıkacaktır. Bol sütlü lohusalıklar dilerim 🌸🌸 umarım faydalı olabilmişimdir.