Kızım dün okulda etkinliği bitirdikten sonra kağıdın arkasina bizim ailenin resmini yapmış benim yanımda kardeşi ben gelinlikli halimle babası şapka takmış huniye benzer 😬 kendisi de kardeşiyle takım giyinmiş aynı renklerde boyamisti, o da babasının yanında diğer yanında da oyuncağı Mickey mouse’u yapmış ,neyse dedimki sen neden benim tarafımda değilsin ,çünkü sen karen bebek onunla ilgileniyorsun babam da benimle ilgileniyor dedi ,öyle diyincs içten içe çok üzüldüm ,dedimki evet o bebek ben onunla ilgileniyorum ama sen de benim koca bebegimsin seninle de ilgilenebilirim aynı anda ,bu arada babası sık nöbet tutan biri genel olarak tüm zamanları aslinda benimle geçiyor bilmiyorum çok üzüldüm böyle demesine ya da benim hormonlarim bozuk ağlayacak yer arıyorum 🥹