ilaysmom merhaba Arkadaşlar 15 gün önce 37 haftalık doğum yaptım gelişim geriliğinden dolayı erken aldılar bebeğimi.Bebeğimi Heray düzenli belirli iyi bir doktora götürmek istiyorum önerebileceğiniz doktor var mıdır acaba?