beyzagl444 2buçuk yaşında oğlum var inan yalnız değilsin ne kadar daha sürecek bnde bilmiyorum herşeyimiz sıkıntı, dışarı çıkmak ister üstünü giymez ,giydirsem çıkar die ağlar ,bağırır, yerlere atar kendini,oyuncak alırız eve gelmeden kırar vs vs sabredip geçmesi beklicez canım 🤲🏻🌸