Çocuk odası şuan bile çok soğuk bizim buralar soğudu bile. Güneş te görmediği için ekstra soğuk.
Oturma odası kışın güzel ısınıyor ama çocuk odası buz gibi. Sürekli hastalanıyor.
Oğlumun odasındaki eşyalar oturma odası çok rahat sığar. Ama çocuk odası küçük bizim koltuklar sığmaz. Napsak ki. Yada oturma odasında koltuklara yatak mı sersek. Sadece kışın orda yatsın. Sürekli hasta oluyor ya çocuk odasından da gündüz mesela oyuncak alır oynarız