Deniss99 Canım üzme kendini yenidoğan bütün bebeklerde oluyor biz sarılık değeri 20 ye çıkmış o değerle hastanede yattık 1 gece ve benim bebeğim kolik olduğu için uyku falan da yapmadı sürekli ağlama halindeydi yüzünde bir sarılık vardı ama hiç aklımıza gelmedi yavrumun ağzının içi hep yara olmuştu ememiyordu . 1 geceden sonra 13 değerle hastaneden çıkık benim sütüm gelmedi ilk 2 gün ondan kan şekeri düştüğü için olmus hastaneden 1 hafta sonra da 15 e çıkmıştı ama doktor daha yükselmez telaş yapma bol bol emzir bir de 1 aylık olana kadar mama takviyesi yap demişti 1 aydan sonra riski kalkıyormuş zaten. 5 değer çok yüksek bir değer değil hatta 15 'e yükselmeden müdahale bile etmiyorlar eğer başka bir problem yoksa erken doğum kan uyuşmazlığı vs. Bol bol emzirmeye çalış bir de bize güneş tedavisi vermişti ama şu anda havada güneş de yok . Korkulacak bir durum değil kısacası. Allah sağlık versin hepimizin bebişlerine 😊