Merhaba, 2 aylık bir kızım var. Gece gündüz farketmez uyku sorunu yaşıyoruz. Emzik, ayakta beşikte sallama, elektirikli ana kucağında sallama, kendi haline bırakma… Hiçbiri ile uyutmayı başaramıyorum. Gündüz hiç uyumuyor 20 dk belki o da bir kez. Gece de bazen çok geç saate kadar uyumuyor. Uyuduğunda da artık yorgunluktan uyuyor. Gece 3 4 gibi sabah 6 gibi ve 8 gibi uyanıyor. İnsanların ben şöyle uyutuyorum böyle uyutuyorum, eğitim verdim de uyuttum daha 1 aylıkken gece gündüzü öğrettim vs söylemleri de bende problem var olduğunu düşündürüyor. Her gün aynı saatte uyuyan bebekler ve bunu başaran anneler var. Neden yapamıyorum artık bu konu benim için fobi haline dönüştü nasıl çözeceğim bilmiyorum daha yolun başında sabrımın bu kadar tükenmesi de normal değil biliyorum ama çok yıprandım..