annesivebal inan çocuğum büyüdükçe diğer çocuklarla iletişime girdikçe insanların ebeveynliklerine hayret ediyorum. Dün eve bir misafir geldi, çocukları oğlumdan 3 ay büyük, oğlumu ısırdı. Benimki ağlıyor ısıran çocuğun babası gülüyor bi yandan da yapma len öyle yapılır mı falan diyor. Neyse dedim ses etmedim sonra biz hep diplerinde olduk korumak için çünkü çocuk yan yana gelseler neresini bulsa ısırmaya çalışıyor. 1 oldu 2 oldu bana gelenler geldi adam güldükçe. En son çocuğun annesi bu çok yanlış bi hareket aslında nerden öğrendi ki bunu dedi ben de dedim her yaptığında babası gülerek tepki verirse siz çocuğun hareketini olumlu yönde pekiştirmiş oluyosunuz dedim. Ne zannediyor bu insanlar anlamıyorum çocuğun şiddet uygulayınca diğerlerinden güçlü falan mı oluyor yoo sadece bir zorba olmuş oluyor yani..