Babamın beynine 3-4 pıhtı atmış daha önceye dayalıymış bu 🥺 ilaç vermiş 5 gün sonra kontrole çağırmış korkuyorum birşey olursa diye geçer mi bu haplarla bilen varmi içim rahat değil hic tek kalmasın demiş doktor bugün acilen doktora götürdü abimler 21 di tansiyonu dil altı serumla da düşmedi ilkte ikinciyi yaptılar öyle inmiş