atlasmom27 asla duyar kasmak değil spor geçmişim var düzemli beslenirim covid bile olmadım bünyem çok sağlamdır ve asla alerjim yoktur ama bu damlayı kendim için içtim ve damarlarımda genişleme yaptı kan basıncım yükseldiği içinde baygınlık geçirdim ani kramplara sebep olıyor ilk başta şikayet vara bakın herkes çocuğunun ayağını kolunı tutup ağladığından bahsediyo sebebi damar genişlemesi yüzünden giren kramplar ciddi baş sancıları yani ben hastanelik oldum el kadar sabiye neler yapmaz bu riski asla almayın o çocuk elbet uyuyacak hiç uyumuyor değil sonuçta lütfen yapmayın çocuğa uyusun diye ilaçmı verilir çocuk bu sırf bu yüzden acile kalp krizi geçirerek gelen bi bebek olmuş doktorum söyledi yolda hayata döndürmüşler ikizlerden birisi ölmüş daha neler neler.. Başıma gelmez demeyin