yumamiii 13 aylık bebeğim var felaket bir şekilde hasta oldum. Çocuğumun doktoruna yazdım tüm ilaçlarını kullanabilirsin dedi ama acildeki doktor parol dışında olmaz dedi. Ben de bir atom serum vurdurmak istiyorum bilen bilgisi olan var mı kafam karıştı
Noname21 yumamiii emziriyor isten serumda parol ve vitamin olur onları evde de alabilirsin bende hastayım bol su için c vitamini su da eriyen için Parol için 4 saatte bir Ben antibiyotik de alıyorum ama emzirenler içeniyor
Maviorkide Parol içebilirsin ANTİBİYOTİK te b grubu kullanabilirsin ama şu grip ilaçları sütten bebeğe geçip nöbet eşiğini düşürebilir ondan tercih etmeyin grip için seruma ihtiyacınız yok
Noname21 bebegiminbesigicamdan kız o sarı serum değim içine vitamin katılıyor tek ampul o rengi sarı yapıyor 😀 suya atıp içtiğin işte damardan hali
Maviorkide Bol sıvı al parol günde 4 defa al zaten 1 haftaya geçer işte biraz bitkisel gitmelisin nane limon ıhlamur çorba vs