Oğlum şimdi 7 buçuk aylık ek gıda serüvenimiz gayet yolunda gidiyor 2 ana öğün 1 ara öğün veriyorum emzirmeyide düzenledim 3 saatte bir (Dr bu şekilde yapılmasını istedi ) kg gayet iyi akranlarından bı tık önde hatta gelişimi kazanmış olduğu beceriler ayına uygun 1 yaşında ben işe başlayacağım özel kreşte öğretmen olarak devam edeceğim çalıştığım kreşte ki bebek sınıfına da çocuğumu yanıma alcam ek gıda serüveni boy kg yine bu şekilde devam eder ise bırakmak istiyorum oğluma bakan sen nasıl doğum yaptın diyecek kg geldim çok zayıfladım gerçi spiral de takılı bende korunmak için onada gerek kalmadı bünyem zayıfladıkça enerjim azalıyor anı harekette basım dönüyor hemen çalışma hayatında hem oğluma hem işe enerjik olmak lazım mecburen işe girmek zorundayım