Mommy65 Merhaba 19 aylık erkek bebeğim var kansızlığı olduğu için şu an sadece demir şurubu kullanıyor ama balık yağı kullanan var mı acaba bu aylarda kullanılıyor mu ya da ek takviye olarak bir şey kullanıyor musunuz malum kış geliyor ve herkes hasta.