Sblatc 20 gündür zorluyorsa bence ara verin ,bizimki 25 aylıkken verdim tuvalet eğitimini evet o da çok zorladı ama 20 gün sürmedi ,3 yaş sendromunda, 2 yaş sendromuna göre inat etme daha fazla ,güzelce konuşun neden tuvalete gitmesi gerektiğini buyudugunu abi/abla olduğunu eğer bezlenmeye devam ederse artık rahatsız olacağını söyleyin ve bir gün bezleyin bakalım tepkisi ne oalcak eğer oraya yapmaya devam ediyorsa ara verin sonra ara ara tuvalet konusuyla ilgili kitaplar okuyun ,hikayeler anlatın ,hazır olduğunda kendisi belli edecektir çünkü 3 yaşındayken kızıma kendi isteği dışında yaptirdigim herşey böyle burnumdan geliyordu ,alttan altta beynine isleyecen akışına birakacam kendileri geri dönüyorlar