rana0234 Norveckizi ayy inşallah bize de etki eder fakat hiç bir eczanede bulamadım bu damlayı o sebeple henüz baslayamadik
poyrazayazg Norveckizi merhaba kaç aylıkken kullandınız benim bebeğim 4 buçuk aylık kullanabilir miyim acaba
Norveckizi lgsya o kadar detayları hatırlamıyorum Benımki 26 aylık oldu uzerinde kullanım önerisi yazıyordur