damlarcem Benim bebeğim 4 ay14 günlük her gün akşam üzeri çocuğa birşey oluyor ya ağlıyor huzursuz luk yapıyor uykusunda ara ara ağlıyor anlayamadım gerçekten ve her gün kaka yapardı şimdi 2 güne bir gaz sancısı olabilir mi lütfen bilenler bi fikir versin