4 ay 18 günlük bebeğim gazlı bir bebekti ve genelde uykuları hep düzensizdi.2-3 gündür farklı olarak uykusunda sürekli inlemeye ve ağlamaya başladı.Dişi biraz erken çıkaracak sanırım bi tanesinin yeri net belli fakat dişten mi başka bir şeyden mi anlamıyorum.Kucağıma aldığım zaman susuyor uyumaya devam ediyor.Böyke bi durum yaşayan var mı?