canım 37.haftada izne ayrılıyosunya 112günlük. onun ücreti o. benimde 24ünde doğum iznim bitiyor işyeri ile aylık ödeme olrak anlaştık mutabakat imzaladım her ay maaş seklinde aldım ama istersen topluda 49bin küsür alıyorsun rapor bitişi. sgk tarafından tanımlı hesabına yatıyor bu ücret