Bebeğim 6 aylık.Gece o kadar sık uyanıyor ki sayamıyorum :( 9 da uyuyor gece 1-2 kadar ağlayarak çığlıkla uyanıyor.Geri uyutmaya çalışıyoruz.Gece 1-2 den sonra derim uyuyor bu seferde sürekli meme istiyor uyanıp ağzına alıyor 1-2 çekip geri uyuyor.Uykumun bölünmesinden mahvoldum.Doktor diş olabilir , alışkanlık olabilir diyor ama bir aydır böyle çok yoruldum,tükendim.Hiç uyanmasa ve 5-6 saat uyusa daha iyi diyorum kendime.Sizce ne olabilir?