anonimasel Merhaba hanımlar bebeğim 6 ay 5 günlük ek gıdaya 1hafta önce geçtik ve 2 gündür sürekli huysuz ağlıyor nedendir acaba bilgisi olan varsa yardımcı olurmusunuz
3kedili2bebekli anonimasel yediği bir şey gaz yapmış olabilir, çok verdiyseniz dokunmuş olabilir çoktan kastım 2-3 çay kasigindan fazla yada öylesine olabilir