esrayusuf46 benimde kuzenimin kızı alerjikti sadece anne sütü alabildi mamalar yaramadı. Benim de bildiğim kadarıyla sma RP ve Aptamil var. Kuzenim de sizin gibi çalışıyordu sonra işten çıkmak zorunda kaldı kızı için. Çalıştığı süre boyunca yiyip içip sağım yapıyordu. Bize gelir sağım yapar başka yere gider sağım yapardı. Buzluğa atardı içeceği ml kadar süt saklama poşetlerine koyarak.
Bence sizde en iyisi sağım yapın işiniz el veriyorsa vermiyorsa da evde sağım yapabildiğimiz kadar yapın derim. En iyisi bu olur hem sizin hem bebeğiniz için