Dfncgdm2022 hemsireannem umarım kullanı adınızdakı meslegı yapmıyorsunuzdur… cıdden gulerım. Cunku 1 haftada hıc bır belırtı olmaz . Eger varsada bunu zatem bılıyor olmanız lazımm🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
prensannesiiiiiii hemsireannem yok canim daha belirti olmaz daha bir hafta oldu diyosun bebek oluşması hemen belirtiler olmaz en az bir ay olması lazım belirtilerin olması için birde adet günün geçti mi