Merhaba herkese🌸 doğum yaptıktan yaklaşık 2 ay sonra bacağımda ve nadiren kolumda sarı morluklar oluşuyor bir iki tane olup birkaç güne geçiyor sonra başka yerde çıkıyor. Ayrıca vücudumda özellikle de stresli olduğumda kaşıtım da oluyor. Aktif emziriyoru . Ama İlk çocuğumda sararma olmamıştı o zaman kızımı sağarak besliyordum. Bilmiyorum bir ilgisi olur mu. Sağlık ocağında geçen hafta tahlil yaptırdım tüm değerler normal çıktı ama bilemiyorum. Yine tesirgin oluyorum. Dahiliyeye randevu aldım bekliyorum. Bebek emzirirken vücudunda morluk olan oldu mu sizlerde sormak istedim.