bucocukac_ evet corondan yattı hastahanede eşimin eniştesinin de o sıra beyne pıhtı attı herşeyi gitti sağlığı .. yürüyemiyor doğru düzgün, konusamıyor, herkesi de tanımıyor ve bebekleşti bildiğimiz .. 😞 bebek gibi harketleri , konusamıyor , okuyamıyor vsvs ..