Kızlar selam normalde bebeğim iki günde bir kaka yapan bir bebekti. 4-5 gündür artık ek gıda ya geçtik çorba akşam üstü de meyve püresi veriyorum. 3 gündür günde iki kez kakasını yapıyor anlamadım bu iyi birşey mi tam doyduğu için mi yoksa duzeni bozuldu diye mi ??