Barismehtap Bugün 2. Ay aşımızı yaptırdık ,üstünden 3 saat geçti ve oğlum ağlama krizi yaşıyor resmen ,çığlık atarak ağlıyor,calpol verdim 1 çay kaşığı ama sanırım ağrısını azaltmadı. Lütfen bana bi yol gösterin
YagmurunAnnesi Barismehtap Benim kizimda öyleydi ancak kucakta susuyordu canim. Günde 3 defa cay kasigi verebiliyorsun. Ne yapilir bilmiyorum. İnsallah duzelir canim.
2707 Barismehtap ben 8 saat arayla vermiştim şurup bir de ateşinin çıkmasını bekledim eve gelir gelmez hemen vermiştim 2 gün boyunca. Rahat atlattık şükür
PrensSelim Barismehtap bugün bizde aşı olduk saat 10 gibi,saat 2 de calpol verdim ateşi henüz yok,tedbir olsun diye geceye kadar vereceğim 4 saat arayla.çok huysuzlanırsa da akşam 10 gibi paranox vereceğim.sizde öyle yapabilirsiniz.