Benim oğlum da oldu ama benimki çok ağır geçirdi ağzının içi doluydu ve 2 yaşında olduğu için sprey uygun görülmedi neler cektik neler ateşi sürekli 38 39 hiç inmedi 5 gün boyunca hastane hastane gezdim belki farklı doktor bsy yazarda iyi gelir diye ama çare yok kendiliğinden gecicek dediler ama ömrümden ömür gitti çocuğum resmen gözümün önünde eridi ne yemek yedi 5 gün boyunda ne su icebildi sürekli agladi ateşi çıktı mahvolduk nasil bir hastalık anlamadım en sonunda doktorlarla adam akıllı konuştum ya serum takın yada iğne yapın çocuğumun kafasını kaldırcak hali yok diye çok şükür bugün biraz toparladı