Merhaba kızlar , kızım 10 aylık son bir aydır emmek dışında bişey yemek istemiyor , ilk zamanlar böyle değildi iştahlıydı .Birden red etmeye başladı ek gıdayı .Her yolu denedim önüne verıyorum yemesi için , açken veriyorum genede fayda etmiyor .Akşama kadar emzirmesem açıktım diye ağlamaz .Daha önce götürdüğüm doktor mesleği bırakmış .İstanbul Anadolu yakasında memnun kaldığınız önerebilieceğiniz doktor var mı ?