angaralimom eylemm09 1 aylıkken 2, 2 aylıkken 3, 3 aylıkken 4, 4 aylıkken 5, 5 aylikken 6 numara kullandım.. 6 ayliga girdik 6 numaradayim ne zamanki bez bacaklarına iz yapar arka kısmında belini sarmayıp aşağı kayar vaziyette olur ise 1 numara büyütüyorum
eylemm09 angaralimom 37 günlük bebeğim sleepy kullanıyorum 2 numara daha 40 da çıkmadı bebeğim 4 kilo 500 gram ama sanki 2 de küçülüyor gibi bilemedim 3 aldım bugün bakalım 2 numaradan 20 tane kaldı bitsin 3 denicem yani dedim ki bez numaraları hep bu kadar hızlı mı değişecek
angaralimom eylemm09 sleepy için kalıpları küçük diyorlar ben bebem natürel kullanıyorum baby turco da denedim kalibi küçük idi bebem natürel daha geniş ve kalın kaliteli ben memnun kaldim.. tasma yapmıyor da
angaralimom eylemm09 6 nci aydan sonra genelde en son ki numaradan uzun süre devam ediliyor çünkü artık kilo alımı yavaşlıyor boya verdiği için ..
ikibebekannesi34 eylemm09 sleepy kalıbı cok küçük.. ben bebegim 2800 dogunca 1 numarasını aldım büyük olmasın diye molfixin 1i büyük gelmisti..
eylemm09 angaralimom bende onu denicem elimdeki bezler bitince bayb turbo kullandım hep taşma yaptı hiç sevmedim