ceylann16 Merhaba arkadaşlar . Bebeğim nezle oldu ilaç kullanmak da doğru değil diye biliyorum ..doğal yoldan önerisi olan var mı . Burnu akıyor ama uyuyamiyor ateşi arada çıkıyor bir de dişleri çıktı onunla da alakalı olabilir mi ?
etuerk ceylann16 sarımsak limon pekmez ek gıda da ise tadım yaptırdıysanız bu üçünü karıştırıp sabah öğlen akşam verin sizde emziriyorsanız pekmez yerine bal koyup tüketin
ceylann16 etuerk sabah öğlen akşama yetecek miktarda bal.ve pekmez bir adet sarımsak bu şekilde mi yapmalıyım miktarını
etuerk ceylann16 hayır bir diş sarımsak bir tatlı kaşığı bal üç beş damla limon her seferinde taze yapıp tüketilirse daha iyi
ceylann16 etuerk oğlum bal için küçük henüz pekmezle yapicam ben iyiyim çok şükür 😊 çok teşekkür ederim şimdi deniyorum 🌸
ceylann16 HaniiiKaaaa denedim bir kere vermem yetti bile hemen toparladı çok teşekkür ederim Allah razı olsun🙏🏾🌸
ceylann16 efecikgnr bir dis sarımsağı en küçük rendede rendeledim bir iki çkasigi pekmez bir iki damla limon . Sarımsağı birazda ezdim . Başta acı geldi ama iki çay kasigi yuttu hemen . Bir dk sonra su verdim aciligi da gitti . Bir defa vermek bile yeterli oldu . Paylaşan arkadss sagolsun.
ceylann16 efecikgnr bir dis sarımsağı en küçük rendede rendeledim bir iki çkasigi pekmez bir iki damla limon . Sarımsağı birazda ezdim . Başta acı geldi ama iki çay kasigi yuttu hemen . Bir dk sonra su verdim aciligi da gitti . Bir defa vermek bile yeterli oldu . Paylaşan arkadss sagolsun.
efecikgnr ceylann16 6 ay 7 gunluguz vermeye korkuyorum boğazında kalır diye çok sağolun o şekilde deniyecegim bende
ceylann16 efecikgnr dolu dolu vermeyin azar azar yutamadigini hissettiginiz anda su verin biraz zaten istemediği için yutuyor hemen . Geçmiş olsun 🌸🙏🏾