smnr0804 Merhaba hanımlar, doğum yapalı 45 gün oldu. Dikişlerim çoktan düştü ama küçük bir yerde açıklık var sanırım dikiş tutmamış . Canım acıyor, doktorada gitmek istemiyorum fobi oldu bacaklarımı açmak. Benzer şey yaşayıp geçiren var mı? Ne kullanabilirim
nurlyy smnr0804 smnr0804 kaç cm lik bir açıklık olduğu önemli, 1 2 sene içinde evet kapanabilir fakat bu esnada ciddi bir titizlik gerek enfeksiyon kapmaması için, baticonla temizleyip stafine kullanın sağlıklı günler
araseda Benimde oyleydi sonradan kapandi. Cocukla ilgilenicem diye kendimi unuttum, doktora gidemedim. Yanlis yonlendirmekte istemem belki sizinki ciddi bi sorundur. Doktorun gormesinde fayda var
smnr0804 amansallagitsin bebeğime yalnız bakıyorum bir yere bırakıp gidemedim onunla gitmem de zor. Biraz da korku oldu doğumum zor geçti malesef
amansallagitsin smnr0804 esinzle izinli oldugu bi gun gidersiniz. Ama lakin ole korkulck bi durum yok