16 ay 26 günlük neredeyse 17 aylık.
Bugün sabah kalktı 12 bucukta öğlen uykusuna yattı 1 de ağlayarak kalktı ve o kalkış.
Karnı tok ana, ara öğün yedi altı temiz aksam üzeri 16:00’da yıkadımda biraz önce aksam yemeğini de yedi ama yok uyumuyor gözleri kücücük kaldı uykudan mız mızda sabah ettiğim kahvaltı ile duruyorum he birde kahve ictim 1 tane o kadar.
Bu ayda tek uyku normal mi?