Lolik Esraadass arada yapıyorsa problem değil ama yinede gözlemleyin Dikkat çekmek için yapıyor olabilir Keşifte olabilir Ama uzun süreli , ayakkabıyla bile öyle devam ederse mutlaka doktor görsün
Dlk55blt-rdvn Esraadass başka belirtiler yoksa imine bakmama göz teması kurmama gibi vs bebeklerin çoğu bir dönem parmak üstünde yürüyor telaşlanmayın. Bizimki de o dönemler öyleydi şimdi 23 aylık yapmıyor artık
fidanylcn Esraadass yürüteç kullandıysanız o da parmak ucunda yürümesine alıştırıyor öyle duymuştum bir yerde
Esraadass Lolik ayakkabıyla yaptığını görmedim evde yapıyor genelde nette 2 yaşına kadar arada denge kurmak içinde yapar diyor ama bi yandanda aklıma kötü kötü şeyler geliyor
Esraadass Dlk55blt-rdvn yok başka belirti çok dikkat ediyorum sadece parmak ucunda yürüme var ama süreklide değil