mahg ben 62 ile hamile kalıp 71’le doğuma gittim 14. günde geri 62’ye düştüm. Kızımın 6. ayına kadar 60’ı gördüm ama sonra tayin olduk, Doğu’ya geldik düzenim bozuldu sürekli evdeydim ve 68 falan oldum. 64-68 arası sürekli al ver oluyodu. Kızım 17 aylık olunca dedim YETO 😂 dişimi sıkıp bi diyete başladım aralıklı oruç yaptım, sabahları tok tutan bi takviye hapı kullandım (emziren anneler için 6. aydan önce önerilmiyo) 5 haftada 13 kilo verdim 57 oldum şükür moment 😂 şu an 20 aylık hala almadım. Ben 17. ayda hapı kullandım ama sütte bi kesilme olmadı kesilse de sıkıntı olmaz diyerek başladım emzirmeyi sonlandırıcaktık zaten kesilmedi ama biz 18.5 ayında bırakmıştık. İlk 6 ay çok erken tabi
-Az önce de bi kilo postuna bunu yazdım 😂 direkt kopyaladım 6. aydan sonra deneyebilirsiniz ama sütünüzüm kesilmeme garantisi var mıdır bilemem tabi onu