Annelik9292 ikizannesi10 doğum parası için sosyal hizmetlere doğum raporunu götürüp baş vuruyorsunuz.
Elvin08 Annelik9292 bende alıcam başvuru aşamasında yatıyo e devlette.3.çocuk için 600 tl yazıyo.yatınca ne yazıyo acaba bide ptt den mi çekiliyo para
Emine7 Oglunasikbiranne08 bana emzirme parası yatmıs da doğum parasını blmydm onun ıcınde ayrımı basvuru yapıyoruz acaba?