caspermama Zor ay postu açılmış, yorumlar beni korkuttu, her ay zor gibi 🥹 pekiii 2 yaşına kadar en kolay ay hangisi? 🥹
elisa2705 caspermama kaç aylık sizinki bende büyüdükçe rahatlarım sanıyordum ama öle değilmiş ama insan alışıyor korkmayın😬
ArvenMom caspermama her bebek farklıdır canım ama kendi kızım için diyebilirim bütün aylar kolaydı ☺️
elisa2705 YumukluSucurtaa hahaha cidden çok doğru ya 16 aylık maf etti beni 2 yaş sendromuna girmek istemiyorum 😂😂
Mommyhann YumukluSucurtaa kesinlikle katılıyorum ilk 15 gün en kolayı sonrası çocuklar evlenene kadar hatta evlendikten sonra bile rahatlık yok gibii 😂😂
sezer2022 caspermama tam ay veremem ama diş acısı çekmediği zamanlar çok uysal oynuyor ve güzel uyuyordu 🥹 o da her ay da 1 hafta falan
Lolik caspermama yenidoğan dönemi❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Zor olan tek şey emzirmeydi canım çok yanıyordu. O zamanki bebemle kiiiim şimdiki kim😂
bebeklihayatt137_ İlk 1 ay çok zordu benim için emmiyordu sut sagmak zorunda kaliyodum yemek yapamiyordum sütüm de çok az geliyodu saatlerce sagiyordum ben sagana kadar agliodu gurbettym yardim edenim yoktu evimi temizleyemiyordum hiç bir ay yenidogan dönemi kadar zor olamaz
elisa2705 caspermama 4 ay zordu 6 ayda öle büyükçe sorunlar bitmiyor ama olsun bi gülüşleri dünyaya bedel 🥰
asminmom caspermama 0-3 ay arası en kolayı bence 4 ayda ve sonrasında atak, ayrılık kaygısı, diş sancısı, kucak isteği emekleme yürüme offf yazarken bunaldım 🥲
bebegiminbesigicamdan caspermama en guzel zamanlari konusmaya baslayinca bence 1bucuktan sonra hem arkadas oluyolar hele 3ten sonra harika bence bildiğin yoldaş bebeklik emzirme zamanlari bana cok zor geliyo ilk oglum 5 yasinda evde bana yardim ediyo muhabbet ediyo digeri 6aylik cok zor bian once buyusun istiyorum
bikupakahvee caspermama ilk dişini çıkardığı aya kadar hersey mükemmeldi 🥹 10.ayda diş patlatması ile hersey alt üst oldu diyebilirim 😪
Merissa caspermama şuan kızım 2 yaşında benim için 2 yaş çok zor ama bundan da zoru var tuvalet eğitimi ile yalancı emzik bırakmaydı benim için bunlardan zoru yok 🤣🤣🤣
Ozooo caspermama hiçbir zaman en kolay ay olmayacak büyüseler bile koca adam bile olsalar hep bi tasamız olacak 🥹