Kuzularinanasi Caglab benim kizim devlet okulunda.ancak bizim burda 2 3 tane özel var ztn onlar da ortalama 200-250 civari diye duydum.
ecela Caglab Kızım ortaokula gidiyor. Özel okulları araştırdık ancak bütçe olarak aştı bizi. Bursluluk sınavlarına ve kızımın burs kazanmasına rağmen iki çocuklu bir aile olarak zorlanacaktık. O yüzden iyi bir devlet okuluna gitmesine karar kıldık. Şuan bir devlet okulunda. Muhit olarak, eğitim - öğretim olarak, öğretmenlerin ilgi ve alakası olarak memnunuz.
SeverusSnape Caglab ben İstanbul/Ümraniye’de bir koleje sordum. Anaokulu 200.000₺ İlkokul 400.000₺ Kırtasiye, yabancı dil kitapları ve özel istenen kitaplar ücrete dahil değil. %20 peşinat alıyorlar, geri kalanı 9 taksit.
melasaf Caglab oğlum 1. Sınıf değil ama anasınıfında devlet okulunda başladık başlayalı masrafımız bitmedi :) aidat, etüd parası, yemek parası, kırtasiye, servis her devlet okulu böyle mi merak ediyorum.
Kuzularinanasi Caglab evet memnunuz 27 ,kisiler.ama okuldan okula degisiyor bu bazilari 40bile aşıyor.