4 aylık bebeğim ağladığında ayakta göğsüme yapışık vaziyette hareket ederek yürüyerek kucağında uyumak istiyor. Koltuğa oturdugumu anlayıp hemen başlıyor ağlamaya. İstiyor ki sabaha kadar ayakta yürüyerek kucağımda sallayayim. Ne biçim şey bu? Bundan nasıl kurtulurum