Kızlar kızım dün akşam 19.00 gibi hafif sıcak gelmeye başladı. Gece 1 de kalktım biraeyi yoktu 3 te tekrar kalktım sanki ateşi 38.5 gibiydi o derece ateşi vardı ama ateşölcerde 36.6-37.2 çıkıyordu calpol verdim. 1 saat sonra tekrar baktım geçmemişti vücudunu başını ıslak bezle sildim calpol de etki etmiş ateşi düştü çok şükür sabah uyandığında birseyi yoktu kahvaltı yaptık va derken tekrar dokununca yanıyor gibi ama ateş olcerde 37 çıkıyordu ılık duş aldırdım kendine geldi derken şuan tekrar aynı vücudu 38.5 gibi ama ateşi 36.6 -37 çıkıyor calpol verip ıslak bez tutuyorum. Şimdi götürsem acile hicbirsey yapmıyorlar ama korkuyorumda başına gelen var mı acaba viral enfeksiyon mu?