Kızlar adetimin üzerinden beş gün geçtikten sonra kan verdim gebelik yok. Normal test de yaptım çıkmadı. Hala adet olmadım 6 gün oluyor gecikme. Spiral ile korunuyoruz. İçim içimi yiyor. Böyle kanda çıkmayıp sonra tekrar test yapılınca gebelik çıkan var mı?